Du vänder dig till Niclas och StigFram när du behöver hjälp med att utveckla din organisation i kundmötet. Med över 20 års erfarenhet inom servicebranchen tar Niclas och hans företag fram rätt strategi som ert företag behöver för att utvecklas och bli mer lönsamt, nå målen och få ännu nöjdare kunder.

StigFram är ett utvecklingsföretag som utvecklar människor, företag och organisationer till ett mer passionerat intresse för själva kundmötet. Genom en tydlig beteendeförändring i organisationen skapar vi en synlig servicekultur i företaget vilket ökar lönsamheten och skapar märkbar effekt över tid.

Det finns inga människor som är så utsatta för snabb och skoningslös bedömning som alla som arbetar inom servicebranschen. Varje sekund, varje timme, varje dag året runt kommer betygsättningen omedelbart. Sanningens ögonblick är närvarande hela tiden. Antingen blir kunden nöjd eller så blir kunden missnöjd. Medarbetarna är mao budbärare av ditt varumärke och de som ska konvertera besökarantalet till nöjda kunder och kronor och ören.

Vi på StigFram ser på kunskap som en strategisk tillgång för individen, gruppen och organisationen. Vill man att medarbetarna ska prestera utöver det vanliga duger det inte att erbjuda standardlösningar! Då krävs det mer. Personer och företag är olika, behoven och utmaningarna varierar och kraven på utveckling därefter. Därför skräddarsyr vi alla våra lösningar efter företagets behov, krav, önskemål och varje företags unika situation. Resultatet blir därefter, tex lägre personalomsättning, högre NKI och medarbetarindex och givetvis en ökad lönsamhet.

Bland våra kunder finns Grand Hotel, Sibylla, Pinchos, Colorama, Jaktia, Din bagare, Jernhusen, Ica Maxi, Destination Gotland, Auto experten.

StigFram är kvalitetssäkrad utbildare inom Visita samt medlem i Nordic Council of Shopping Centers NCSC och Preferred partner till Franchise Arkitekt och Sveriges Centrumutvecklare.

www.stigfram.se