Uppföljning och analys

Uppföljning och analys

Uppföljning och analys

Uppföljning är A och O i en mediebransch i ständig rörelse

Att annonsera utan att analysera utfallet är som att uppfinna hjulet inför varje kampanj.  Vi vill alltid bygga nästa kampanj eller plan på erfarenheter från den förra. Därför grundar sig vårt arbete alltid på en noggrann analys.

Innan aktiviteterna sätter igång är det viktigt att ha en förståelse för sina kunder, målgrupper, marknadsutveckling, omvärldsfaktorer, mediekanaler och reklamkoncept. Efter aktiveringen vill man veta utfallet genom kampanjmätningar eller över tid via en löpande tracking.

För att tillhandahålla ovan informationen gäller det att ha personal med både spetskunskap samt bredare kunskap inom flera områden. Lyckligtvis finns alltid både och i alla arbetsteam på TBS. Vi arbetar med en agil lärande process för att kunna erbjuda maximal effektivitet och affärsnytta i samarbetet med våra kunder.

Kontakta oss
Kontakta oss

Kontakta oss

Tveka inte att kontakta oss med dina frågor och funderingar.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.